Glendale - Zion - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Glendale - Zion - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Glendale - Zion - Las Vegas

Door: Sandra en Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

16 September 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen zijn we om 7 uur wakker geworden. Met Audrey, de gastvrouw van ons Bed & Breakfast overnachtingsadres, was afgesproken dat om 8 uur het ontbijt klaar stond.
Dus we waren tegen 8 uur klaar en leerden de andere gasten kennen. Er was een wat ouder stel dat uit California kwam en een stel met dochter dat uit New York kwam. We hebben gezellig met elkaar gepraat en een heerlijk ontbijt gehad. Alles vers klaargemaakt, zelfs tomaten uit haar eigen moestuin. Geweldig.
Na het ontbijt hebben we onze spullen gepakt en zijn we naar Zion gereden. Daar hebben we de auto bij het visitors centrum gezet en zijn we met de shuttle bus het park doorgegaan. Dit is een erg groen park en we hebben de Emerald Pools trail gelopen langs het water naar een waterval. Na nog een broodje te hebben gegeten zijn we met de shuttle bus terug gegaan en zijn op weg gegaan naar Las Vegas. Na ruim 2 uur kwamen we in Las Vegas aan. Het was er erg druk op de weg dus hebben er even in de file gereden. Toen we op de strip reden zagen we het Caesars Hotel al liggen. Hier blijven we 2 nachten. Vanuit de Self Parking de lift genomen en waar kom je dan in uit? Juist, in het casino. Het was wel even zoeken naar de check-in. We moesten langs allemaal gokkasten, blackjack tafels, poker tafels en roulette tafels naar de andere kant van het hotel om in te checken. Gelukkig was de rij niet erg lang, en na 5 minuten kregen we kamer 2523. Dit betekent dat we op de 25e verdieping zaten, erg hoog! We konden upgraden naar een kleine suite maar dit werd ons een beetje te duur. Eenmaal in de kamer bleek dit ook niet nodig want de kamer die we hadden was al een erg ruime, luxe kamer (Palace Tower Deluxe Room) met kingsize bed, megajacuzzi, grote flatscreen TV etc. Het uitzicht is op het noordelijke deel van de strip zoals de hotels, Mirage, Treasure island, Venetian. Nu zijn de lampjes nog niet aan maar dit word vanavond vast nog mooier.
Avond:
‘s-avonds hebben we wat rond gelopen op de strip en de kaartjes voor “The Phantom” opgehaald in het Venetian. Dit was een cadeau van Roel en Nirja voor onze verjaardagen. Dit is ook een erg mooi hotel, met blauwe luchtprojectie boven de pleinen in het hotel, en gondels die rondvaren. We zijn bij Hawaian Topic Zone gaan eten (bij het restaurant dat we op het ook hadden met uitzicht op de fonteinen bij Bellagio was de wachttijd helaas erg lang) en zijn toen weer terug gelopen naar Bellagio om naar de lichtfontein show te kijken. Wat mooi om te zien en horen. We hebben op het terras nog even een cocktail gedronken en naar de meiden gebeld.
Morgen gaan we verder de strip verkennen en naar The Phantom.

• 18 September 2009 - 13:50

Anouk:

ga zo naar oma.
    ik mis jullie zo.
    en esmee ook.

• 18 September 2009 - 16:25

Pascal & Helen:

Hallo Marc en Sandra,

We hebben jullie bij Page inderdaad op een haar na gemist. Volgens wat wij lezen hebben jullie het hier ook geweldig naar jullie zin.
    Het camperen bevalt ons super. Al veel gezien en nog 2 weken te gaan.

Have fun en tot over een paar weken bij Grenco!

Groetjes,

Pascal, Helen en Liv