Weer thuis!!!! - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Weer thuis!!!! - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Weer thuis!!!!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

22 September 2009 | Nederland, Berghem

We zijn gisteren amerikaanse tijd om 15:40 uur (nederlandse tijd 00:40 uur) met het vliegtuig weer via Heathrow naar Brussel gevlogen.De vlucht was snel gegaan. We hebben niet in het vliegtuig kunnen slapen dus waren redelijk moe. Op Heathrow waren we om 9:30 uur engelse tijd. (nederlandse tijd 10:30 uur) en vertokken pas weer om 12:35 uur. We zijn om 14:50 op de luchthaven van Brussel aangkomen. Toen moesten we een taxi pakken want de shuttle bus naar de hotels ging pas om 18:00 uur, en daar wilden we niet op wachten. Bij het hotel hebben we de auto opgehaald en zijn weer naar huis gereden. Marc was toch wel moe en we hebben net na Antwerpen gewisseld. Bij Den Bosch hadden we pas last van de spit maar we zijn een stukje binnendoor gegaan en hadden toen nergens last van. We hadden afgesproken dat wij eten mee zouden brengen en waren om 18:50 uur weer thuis. Het was heel fijn om de meiden weer te zien en te knuffelen.

We hebben een hele leuke en fijne vakantie gehad. we hebben veel gezien en gedaan. We gaan zeker met de meiden ook nog naar Amerika. Maar dan waarschijnlijk naar de oostkust.
We hopen dat jullie het leuk vonden om ons zo te kunnen volgen.

Groetjes Sandra en Marc

• 23 September 2009 - 20:53

Truus:

Hoi Sandra,
    Leuk verslag en leuke foto's. Geeft een goed beeld van jullie reis.
    Ik zie je wel weer in Zkh.
    Groetjes Truus

Verslag uit: Nederland, Berghem

Marc en Sandra

Regelmatig gaan we verre reizen maken. Daar maken we dan verslagen van. Deze zijn te vinden in de reisverslagen. Er zijn verslagen waar alleen Marc en ik reizen maar ook verslagen waar we met de kinderen samen Reizen.

Actief sinds 04 Sept. 2009