Dag 14 - Miami naar Orlando - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Dag 14 - Miami naar Orlando - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Dag 14 - Miami naar Orlando

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

20 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Kissimmee

Afgelopen nacht hebben geslapen in Miami omdat we te laat aankwamen op Miami om nog door te rijden naar de villa. Na het ontbijt hebben we uitgecheckt en zijn we nog naar Miami Beach geweest om te zwemmen in de zee. Helaas lag er veel zeewier in de branding en in de zee. Daardoor zijn we niet echt de zee in geweest. Nadat we ons hadden gedoucht en omgekleed zijn we nog over Ocean Drive gereden en toen richting de villa in Kissimmee, Orlando. Rond kwart over 6 waren we bij de villa. Daar hebben we alle koffers uitgepakt en zijn we nog boodschappen gaan doen. Uit eindelijk waren we om 12 uur in de nacht weer thuis. Na alles te hebben opgeruimd zijn Marc en de kinderen nog even gaan zwemmen in het zwembad.

Marc en Sandra

Regelmatig gaan we verre reizen maken. Daar maken we dan verslagen van. Deze zijn te vinden in de reisverslagen. Er zijn verslagen waar alleen Marc en ik reizen maar ook verslagen waar we met de kinderen samen Reizen.

Actief sinds 04 Sept. 2009