Dag 13 - Curacao naar Miami - Reisverslag uit Treasure Island, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Dag 13 - Curacao naar Miami - Reisverslag uit Treasure Island, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Dag 13 - Curacao naar Miami

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

19 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Treasure Island

Vandaag was onze laatste ochtend in de villa. Na alles opgeruimd te hebben hebben we de sleutel terug gegeven en zijn we naar het vliegveld gereden. Het was vandaag niet mijn dag. Ik had ten eerste geen boardingpas. Toen ik er uiteindelijk wel een had stond er weer een bepaalde code op voor extra controle. Dus toen we door de paspoort controle, bagage check en uit eindelijk naar het vliegtuig gingen werd ik eruit gehaald om extra tas en securetie controle. Haha. Maar goed ik mocht toch mee in het vliegtuig. Na een half uur vertraging zijn we uiteindelijk vertrokken en om half 7 waren we in Miami. Maar helaas ook daar werd ik er weer uitgehaald bij de securitie. Ook daar was alles gewoon goed en konden we naar de rental car. Daar hebben we een kleine auto opgehaald, Dodge Caravan. Is maar een kleine auto hoor. Maar de kinderen vonden hem meteen al super. Elektrische deuren die open gaan en de klep kan je ook elektrisch open en dicht doen. Super. We hebben een grote Amerikaan voor de komende 9 dagen. We zijn toen nog een half uurtje gaan rijden om bij ons Best Western Hotel in Miami te gaan inchecken. Na het inchecken hebben we de koffers naar de kamer gebracht en zijn we nog wat gaan eten vlak bij de boulevard. Toen nog wat water gekocht en lekker gaan slapen. Tot morgen.

• 19 Augustus 2015 - 22:45

Harry Vasse:

Haha mooi he die Dodge Grand Caravan. Wij hadden ook zo'n mooie rode in december. Geweldig ding. Veel plezier in Florida, we zien de foto's wel. Groetjes, Harry