Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Key West

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

18 Juli 2012 | Verenigde Staten, Key West

Vandaag hebben we weer uit geslapen en zijn gaan ontbijten op het strand. Na het ontbijt zijn we naar Southernmost point gelopen. Het zuidelijkste puntje van Key West. Het was er erg druk dus zijn we weer naar het hotel gegaan om te zwemmen. We hebben tot ongeveer half 2 gezwommen en zijn ons toen gaan omkleden. We hebben toen nog een poging gedaan om naar Southernmost point te gaan. Het was nu niet meer zo druk. We hebben een paar mooie foto's gemaakt. Vanaf dit punt is Cuba 90 Miles veder. Daarna zijn we verder gelopen naar het huis van Hemmingway de schrijver. We kwamen eerst de vuurtoren tegen. Daar zijn we even in de giftshop gaan kijken. De vuurtoren en het huis van Hemmingway waren beide te duur. We zijn dus maar doorgelopen en zijn met een trein toer door Key West gegaan. Er was een stop bij Mallory Square. Daar hebben we nog even rond gelopen. Om half 5 ging de laatste trein terug. Toen we terug waren in het hotel hebben we nog even gezwommen. Rond kwart over 7 zijn we weer terug gegaan. We hebben ons omgekleed en zijn weer via Duvalstraat richting de zonsondergang gelopen. Helaas kwam er meer bewolking aan. We zijn toen maar direct naar het restaurant gegaan. We hadden besloten om naar Sloppy Joe te gaan. Dit is een heel beroemde bar in Key West. We hebben hier heerlijk gegeten met live muziek. Naderhand zijn we weer terug gelopen naar het hotel door Duvalstreet. Dit is echt de uitgaansstraat in Key West. Morgen gaan we nog even zwemmen hier en gaan dan op weg naar Fort Lauderdale. Tot morgen.

Marc en Sandra

Regelmatig gaan we verre reizen maken. Daar maken we dan verslagen van. Deze zijn te vinden in de reisverslagen. Er zijn verslagen waar alleen Marc en ik reizen maar ook verslagen waar we met de kinderen samen Reizen.

Actief sinds 04 Sept. 2009