Fort Walton naar Orlando, Disney - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Fort Walton naar Orlando, Disney - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Fort Walton naar Orlando, Disney

Door: Sandra en Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

07 Juli 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag zijn we weer vroeg opgestaan. We hebben een lange rit van 7 uur voor de boeg. We gaan vandaag naar Orlando, Disney World. We zijn om 9:15 uur aangereden maar omdat we weer met een uur tijds verschil zitten kwamen we pas rond 18:00 uur aan. We hebben ons ingecheckt in het Port Orléans hotel van Disney en zijn nog naar het Magic Kindom gegaan. Deze was tot 22:00 uur open. We hebben een paar attracties gedaan tijdens de parades en hebben het vuurwerk nog gezien en gehoord. We stonden alleen niet aan de voorkant van het kasteel maar aan de achterkant. Dit was ook erg leuk omdat het vuurwerk dan van verschillende kante word afgeschoten. Daarna moest iedereen langzaam uit het park. Maar het was zo druk dat we nog even door de winkels gelopen en het rustig aan hebben gedaan. Esmée was ondertussen toch wel er moe geworden en is tijdens de rit naar het hotel in slaap gevallen. In het hotel aangekomen zij. Wij ook maar gaan slapen. Morgen gaan we nog een keer teug naar dit park, het is morgen tot 23:00 uur open alleen mogen de hotelgasten nog tot 02:00 uur in het park blijven. Weet niet tot hoe laat we het gaan maken. Tot morgen allemaal.

• 08 Juli 2012 - 09:43

Rich Git Rens En Oma:

He familie, hier een berichtje uit een net zo warm Italië.

Jullie hebben al leuke dingen gedaan, hier is u er te warm om echt iets te ondernemen. Maar voornemens om aankomende week toch nog leuke dingen te gaan doen. Martje en stadje. Met tegenzin van Rens natuurlijk. Maar ja.
    Oma heeft een goede en snelle vlucht gehad en heeft het goed naar haar zin.

Nou nog veel leuke dagen en we blijven jullie verslagen lezen. Maar zoals je ziet niet elke dag....

Groetjes, Rich, Git, Rens en oma..