Vicksburg naar New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Vicksburg naar New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Vicksburg naar New Orleans

Door: Sandra en Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

03 Juli 2012 | Verenigde Staten, New Orleans

We hebben vandaag lekker ons ontbijt in de tuin gegeten van het hotel.
Na het ontbijt zijn we onze spullen gaan pakken en hebben we onze reis vervolgd naar New Orleans. Via de Natchez zijn wij verder gereden naar een plantage "Oak Alley" genaamd. Deze plantage was in 1820 begonnen met 130 slaven aan een suikerriet plantage. Toen werd het het witte goud genoemd. Nu is het in beheer van de Oak Alley Foundation en heeft nog 15 werkende platanges in beheer. Alleen nu niet met slaven maar met gewone arbeiders. Toen zijn we doorgereden naar New Orleans om daar voor 2 dagen in het Sheraton Hotel te gaan slapen. Maar bij aankomst begon het harder te waaien en te onweren. Na het inchecken, we zitten op de 45e verdieping, hebben we nog wat gegeten en hebben wat rond gelopen. Het is hier nog steeds erg broeierig ondanks dat het nu al 9 uur is. Het is nog steeds aan het flitsen en rommelen maar er valt geen regen. Morgen is het hier de feestdag "4th off July" - Independence day. We gaan het meemaken..... Tot morgen.

• 04 Juli 2012 - 19:23

Mj:

Ha Vakantiegangers!
    Leuk om te lezen waar jullie zijn. Zo al heel wat km's gemaakt in die grote car. Nu dus gezellig genieten in de vele kroegen in NewOrleans en overdag naar het strand?
    Hopelijk niet te veel storm op de 45e verdieping.
    Groetjes en nog veel plezier de komende weken.
    MJ en de meiden

Marc en Sandra

Regelmatig gaan we verre reizen maken. Daar maken we dan verslagen van. Deze zijn te vinden in de reisverslagen. Er zijn verslagen waar alleen Marc en ik reizen maar ook verslagen waar we met de kinderen samen Reizen.

Actief sinds 04 Sept. 2009