Amerika!!! - Reisverslag uit Hesperia, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Amerika!!! - Reisverslag uit Hesperia, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Amerika!!!

Door: Sandra en Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

12 September 2009 | Verenigde Staten, Hesperia

Het was vandaag een echte ‘wachtdag’. We zijn vanmorgen om kwart over 6 opgestaan. Even gedouched en om 7 uur gaan ontbijten. Om half acht stonden we te wachten op de shuttle bus naar het vliegveld. Om 8 uur waren we op het vliegveld. Hebben de koffer ingecheckt en moesten wachten bij de douane voor de controle. Om 10 uur nog even met Anouk gebeld dat we zo het vliegtuig ingingen en om kwart over 11 zijn we vertrokken. Tijdens de vlucht hebben we naar films en tv series gekeken en hebben we 2 maatijden gehad. Om kwart over 12 Chicago tijd kwamen we aan en moesten we overstappen naar het vliegtuig naar Los Angeles. Maar omdat je eerst door Customs (douane=wachten) moet en Chicago een heel groot vliegveld is waar je weer door de douane moet (=wachten), kostte het overstappen erg veel tijd en waren we 2 uur later, net voor het inchecken, pas bij de gate van de vlucht naar LA. Hebben toen nog een keer, voor Anouk ging slapen, gebeld dat de lange vlucht goed was gegaan. De vlucht tussen Chicago en Los Angeles was maar 4 uur maar daar zit 2 uur tijdsverschil in. Dus Nederland en Los Angeles is 9 uur tijdsverschil. Om kwart over 5, NL tijd kwart over 2 ‘s-nachts, zijn we geland. Nadat we de koffer hebben opgehaald zijn we met een shuttle busje naar Alamo autoverhuur gegaan om de gereserveerde auto op te halen. Heb daar maar aan het verslag gewerkt want we stonden bijna buiten te wachten om de auto op te halen. Dit heeft ons bijna 2 uur gekost!
Met de auto, een Toyota Highlander, zijn we naar het Marriott in Hesperia (tussen Los Angeles en Las Vegas) gereden waar we 24 uur na opstaan aankwamen. Na nog even een burger gegeten te hebben zijn we gaan inchecken en toen snel naar bed!

• 13 September 2009 - 06:49

Esmee:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en hoop dat jullie straks zijn uitgerust om te genieten van jullie reis.
    Ik heb het wel naar mijn zin bij opa en oma en heb zelfs nog niet in bed geplast. Vanmiddag komt Oma Rieky Anouk brengen en gaan we iets doen. Gisteren zijn we even naar de wamberg geweest om kastanjes te zoeken. Dikke kus voor jullie allebei.
    Esmee

• 13 September 2009 - 07:45

Anouk & Oma:

ik zit de heele dag te plakken.
    de film was top.
    zijn over markt gelopen.
    om 5uur weer thuis bij oma.
    hebben pizza op mmm.

• 13 September 2009 - 09:15

De Van Doorentjes:

Goed om te zien dat jullie goed aangekomen zijn. Jullie zullen wel een dagje nodig hebben om bij te komen van de Reis. Veel plezier en mooie foto's maken hé. We volgen jullie route wel.

Groetjes,
    Richard, Brigitte en Rens.

• 13 September 2009 - 11:18

Paul Marga En Kids:

Hoi hoi,
    Wat een hectiek hè dat vliegen altijd? Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en nu kunnen gaan genieten van het mooie Amerika. Prins W.-Alexander en Maxima komen vandaag weer terug van hun bezoekje aldaar. Misschien kan Obama voor jullie ook een ´thee-momentje´inruimen? Veel plezier en geniet ervan! Wij lezen wel hoe het jullie daar vergaat.
    Liefs,
    Paul, Marga, Michiel en Myrthe

• 14 September 2009 - 05:08

Anouk:

ik heb gisteravond liggen huilen.(in bed).
    ik missten jullie erg.maar verder is het goed

• 14 September 2009 - 17:19

Anouk:

voor rapord mozaik doos gehad.