Key West - Miami - Fort Lauderdale - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Key West - Miami - Fort Lauderdale - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Key West - Miami - Fort Lauderdale

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

19 Juli 2012 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Vandaag zijn we om 8 uur opgestaan. We hebben alle spullen gepakt en zijn deze vast in de auto gaan zetten. Toen zijn we naar de Subway gegaan voor het ontbijt. Na het ontbijt zijn we terug gegaan naar de kamer en hebben onze zwemspullen aangedaan. We moesten pas om 11 uur van de kamer dus hadden tot kwart voor 11 om te zwemmen. Na het zwemmen is Marc gaan uit checken en hebben Anouk en ik de laatste spullen in de auto gedaan. Toen zijn we op weg gegaan naar Miami. Eenmaal daar moesten we natuurlijk eerst een parkeerplaats hebben en dat viel niet mee. Uit eindelijk hebben we een parkeergarage gevonden en zijn naar het strand gelopen. Het was er niet druk. Maar we konden ons daar nergens omkleden dus zijn we bij een restaurant iets gaan drinken en hebben ons daar omgekleed. Maar toen we om de rekening vroegen kregen we te horen dat het happy hour was en dat we nogmaals dezelfde drankjes mee konden nemen in een plastic beker. Dat hebben we gedaan. Maar ik was net blij dat ik mijn eerste glas op had. Eenmaal op het strand hebben we een bedje gepakt. De persoon waarbij we moesten betalen was er niet en heeft ook nooit gezien dat we er een van hem hadden gepakt. Na een uurtje ging hij opruimen en kwam hem gewoon halen en hebben we er niets voor hoeven betalen. Dat scheelde weer. We zijn een paar keer in de zee geweest. Deze was enorm warm. Rond half 7 zijn we weer weg gegaan en zijn naar Fort Lauderdale gereden. Hier blijven we 2 nachten slapen in het Westin hotel. Dit ligt direct aan het strand. Er loopt een boulevard met allerlei winkeltjes voor langs en een straat, maar via een tunnel over de weg kom je zo op het strand uit. We zijn de spullen op de kamer gaan brengen en hebben ons omgekleed. We hebben iets verderop in de straat bij een Margarita bar gegeten. Na het eten hebben we nog even over de boulevard gelopen en zijn toen terug gelopen naar het hotel. De weer voorspelling is goed dus we gaan morgen hier aan het zwembad liggen en naar het strand. Tot morgen