Las Vegas - Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Las Vegas - Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Las Vegas - Los Angeles

Door: Sandra en Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

18 September 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag zijn we om kwart voor 8 opgestaan. We hebben de spullen een beetje bij elkaar gezocht en hebben onze zwemkleding aangetrokken. Het was al weer lekker warm buiten dus even zwemmen en langzaam in het zonnetje wakker worden is dan wel lekker. We konden niet lang blijven want we moesten om 11 uur uit de kamer zijn. Nog even de Jacuzzi uitgeprobeerd, deze deed het prima! Nadat we alle tassen in de auto hadden gezet zijn we naar hotel Treasure Island gelopen. Dit is een hotel met 2 grote piraten boten waar ‘s-avonds een show mee wordt opgevoerd. We hebben hem helaas niet gezien omdat we beide avonden op een andere plaats op de strip waren. We zijn daarna met de auto naar het Stratosphere hotel gereden om helemaal bovenin (op de 106e verdieping) te lunchen. Dit was te ver om te lopen en de monorailhalte was ook niet erg praktisch gelegen. Omdat je bij ieder hotel gratis kunt parkeren was dit de beste oplossing. Eenmaal boven werden we naar een tafel aan het raam gebracht. Wat een mooi uitzicht! Het mooie is dat het restaurant in een uur 360 graden ronddraait en je dus heel Las Vegas van boven ziet! We hebben een foto laten maken van ons met de Casino’s/Hotels op de achtergrond. Onderweg in de auto naar Los Angeles hebben we aan het reisverslag gewerkt zodat we dit konden uploaden zodra we in het Kimpton Hotel zijn. Omdat het al erg laat was is ons bezoek aan de Walk of Fame naar zondagmorgen verschoven…
Morgen gaan we naar Universal studio’s in Los Angeles, het pretpark van Hollywood!

• 19 September 2009 - 09:24

Anouk En Oma:

ben bij oma van dooren.
    was het hoog bij het lunchen?
    ik heb wel lekker geslapen.
    heben jullie lekker geslapen?