Dag 3 - Niagara Falls to Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Dag 3 - Niagara Falls to Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Dag 3 - Niagara Falls to Toronto

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

29 Oktober 2016 | Canada, Toronto

Heerlijk de zon schijnt weer. Na het ontbijt hebben we uitgecheckt uit het hotel en de tas en koffer weet in de auto gelegd. We gaan met de bus nog naar de White Water Walk. Dit is het water dat van de Falls naar lake Ontario loopt. In deze rivier lagen veel rotsen en het water ging hier erg snel.

Daarna zijn we met de bus naar TBle Rock gereden om nog een laatste keer bij de horseshoe te gaan kijken. Omdat het vandaag helderder was kon je de Falls beter zien. Deze Falls word ook wel de Canadien Falls genoemd omdat deze aan de Canadese kant zit de kleinere Falls heet natuurlijk Amerikan Falls. Na een Antal zeer mooie foto's te hebben gemaakt zijn we nog naar de Skylon toren geweest om het grote overzicht te kunnen maken.

Daarna zijn we door het park gewandeld en terug naar de auto. Rond 3 uur zijn we richting Toronto gegaan om daar 2 dagen te blijven. Hoe dichter we bij Toronto kwamen hoe drukker het werd. Wel weer even wennen. Maar rond half 5 hebben we de Uto geparkeerd om de hoek in de garage van ons hotel. The Rex. Dit is een Jazz club hotel. We hebben de koffer en tas op de kamer gezet en zijn nog gaan wandelen naar Lake Ontario. Tegen half 7 zijn we bij het Amsterdam Brewhouse gaan eten. Buiten was het heel mooi aangekleed met Halloween attributen. Er is zelfs een echt kerkhof gemaakt. Er leuk en mooi. Daarna zijn we nog naar een bioscoop gelopen 2 straten bij het hotel vandaan. En hebben de film Keeping up with the Jones. Erg leuke film. Toen we terug kwamen bij het hotel ben ik nog even aan mijn dagboek gaan werken. MAr nu lekker naar bed. Tot morgen.

• 29 Oktober 2016 - 10:56

Anouk:

Ziet er gaaf uit die watervallen. Denk dat je Halloween nog wel meer zal merken haha

Xxx Noukie

• 29 Oktober 2016 - 11:42

Esmée Bouwman :

Veel plezier
    ❤️❤️❤️

• 01 November 2016 - 18:21

Frans:

Lijkt me een heerlijke ervaring