Dag 11 - Sambil - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Dag 11 - Sambil - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Dag 11 - Sambil

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

16 Augustus 2015 | Curaçao, Jan Thiel

Vandaag hebben we uitgeslapen. We gaan namenlijk naar het nieuwe Shopping Center van Curacao. Sambil. In dit shopping center zit ook een bioscoop Cinemark genaamd. Na het ontbijt hebben we nog rustig aan gedaan want de shopping center gaat pas om 12:00 uur open. Rond 2 uur zijn we die kant op gereden. Het is een heel nieuw center en nog niet alle ruimtes zijn gevuld met winkels. Na wat rond gelopen te hebben en iets te hebben gegeten zijn we naar de bioscoop gegaan. We hebben de nieuwe film van Missionair Impossible gezien. De film wad gewoon in het Engels maar had Spaanse ondertitels. Ook hadden we 3 D-Box stoelen. Dit zijn stoelen die tijdens de film je de actie in de film laten voelen door te bewegen en te trillen. Heel apart. Na de film zijn we terug gegaan naar de Villa en hebben de kinderen nog gezwommen in het zwembad. Rond 9 uur hebben we nog een broodje gegeten bij de Subway.

Marc en Sandra

Regelmatig gaan we verre reizen maken. Daar maken we dan verslagen van. Deze zijn te vinden in de reisverslagen. Er zijn verslagen waar alleen Marc en ik reizen maar ook verslagen waar we met de kinderen samen Reizen.

Actief sinds 04 Sept. 2009