Dag 21 - Universal - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Dag 21 - Universal - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Dag 21 - Universal

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

27 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Kissimmee

Dit is onze laatste hele dag in de villa. Vanmorgen nog even uitgeslapen en na het ontbijt zijn we weer naar Universal gereden. Daar zijn we weer naar Island of Adventure gegaan. We hebben nog een paar attracties gedaan en zijn toen naar het Harry Potter deel gegaan. Daar hebben we de toverstok van Hermelien gekocht en laten activeren. Dat houd ik dat de kinderen in winkels trucs met. Hun toverstok konden doen zodat bijvoorbeeld een boek open en dicht ging of een plant ging groeien. Erg leuk om te zien. Er waren in eens heel veel tovenaars en tovenaressen in de buurt. Daarna werd het steeds donkerder en begon het te onweren. We hadden kaartjes voor de show van de Blue Man Group maar die begon pas om 8 uur. We zijn nog even naar de comic shop gelopen waar Anouk wat comics van Spider-Man, black Window en Avengers heeft gekocht. Toen we buiten kwamen regende het zo hard dat we even hebben gewacht maar toch na 10 minuten zijn gaan lopen want we moesten nog eten en dan naar de show. Uit eindelijke zijn we toch het park maar uitgegaan en richting de Blue Man Group gegaan. Onderweg hebben we weer gegeten bij Hard Rock café. Na het eten konden we via de achteruitgang naar de show. Het was een super leuke, komische en muzikale show. Na afloop waren de Blue man nog in de gelegenheid voor foto's. Dat hebben we dan ook gedaan. Een heeft oma zelfs een blauwe kus gegeven en is op haar rolstoel erbij komen zitten voor de foto. Daarna zijn we weer naar huis gereden en hebben we onze koffers ingepakt. Morgen vroeg op.

• 27 Augustus 2015 - 12:11

Frans: