Dag 15 - Kissimmee - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Dag 15 - Kissimmee - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Dag 15 - Kissimmee

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

21 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Kissimmee

We hebben vandaag lekker rustig aangedaan. Nadat we zijn opgestaan en hebben gegeten ben ik de was gaan doen en hebben we buiten in de zon en het zwembad gezeten. We hebben echt even een rustdag ingelast. Rond half 7 kwam het voorspelde noodweer met veel donder en bliksem aan in Kissimmee. Vanavond zijn we even naar Downtown Disney geweest om bij Planet Hollywood te gaan eten. Na het eten zijn we weer naar huis gegaan. Het regende nog maar een klein beetje. Morgen gaan we weer vroeg op dus nu naar bed.

Marc en Sandra

Regelmatig gaan we verre reizen maken. Daar maken we dan verslagen van. Deze zijn te vinden in de reisverslagen. Er zijn verslagen waar alleen Marc en ik reizen maar ook verslagen waar we met de kinderen samen Reizen.

Actief sinds 04 Sept. 2009
Totaal aantal bezoekers 231991