Dag 7 - Willemstad - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Dag 7 - Willemstad - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Dag 7 - Willemstad

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

12 Augustus 2015 | Curaçao, Jan Thiel

Heerlijk uitgeslapen vandaag. Na het ontbijt zijn we even naar het zwembad gelopen van marbella estate. Dit is een wat grote bad in het midden van het park. Daarna nog een tijdje bij de villa gebleven en rond 4 uur richting Willemstad gereden om een beetje te winkelen en het centrum overdag te bekijken. Aan de mega pier lag een hele grote cruise boot die op het punt stond van vertrek. Langs de weg naar de prinsjes brug stonden allemaal kleine kraampjes. Daar heeft Esmée een mooi naambordje gekocht. Toen zijn we nog even wat winkeltjes ingelopen en moesten op eens wachten om over te steken van Ottabanda naar Punda. De pontjesbrug moest open voor een aantal kleine bootjes. Daarna hebben we nog even in Punda gewinkeld en zijn we naar het happy hour in het plaza hotel, oude van der valk hotel waar papa en mama 20 jaar geleden zijn geweest, geweest. Toen weer terug naar de auto want we moesten nog een paar kleine bootschapjes hebben. Dus weer naar de AH. Thuis hebben we lekker pannenkoeken gebakken en lekker lang buiten gezeten.

Marc en Sandra

Regelmatig gaan we verre reizen maken. Daar maken we dan verslagen van. Deze zijn te vinden in de reisverslagen. Er zijn verslagen waar alleen Marc en ik reizen maar ook verslagen waar we met de kinderen samen Reizen.

Actief sinds 04 Sept. 2009
Totaal aantal bezoekers 232009