Dag 4 - Rondrit Curacao - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Dag 4 - Rondrit Curacao - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Dag 4 - Rondrit Curacao

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

09 Augustus 2015 | Curaçao, Jan Thiel

Vannacht heeft het heel hard en lang geregend en ik had net de eerste was gedraaid en nog lekker buiten laten hangen. Helaas die heb ik dus maar opnieuw aangezet. In de ochtend heeft het tot een uur of 10 nog flink geregend. Daarna knapte het op en ging de temperatuur weer snel omhoog.
De temperatuur ligt hier rond de 32, 33 graden maar de gevoels temperatuur ligt flink hoger, rond de 42-45 graden.
We zijn vandaag met de auto richting westpunt gereden. Dat is helemaal naar het bovenste punt van Curacao. We zijn gereden via St.Willebrordus naar het strand van Sint Marie. Wat een schitterende plaats. Daar gaan we nog wel eens naar het strand. Zie foto. Daarna San Juan, Santa Cruz, Lagun, Knip zo naar Westpunt. Daar hebben we even wat gegeten en gedronken.
Terug zijn we over de andere kant van het eiland weer naar de villa gereden. Ook hebben we weer bij de AH avond eten gehaald een een kaartje aan opa en oma, Ria en Richard, Brigitte en Rens gestuurd. Verder zijn we vanavond in de villa gebleven en hebben gepuzzeld, gelezen, film gekeken en spelletjes gedaan.

Marc en Sandra

Regelmatig gaan we verre reizen maken. Daar maken we dan verslagen van. Deze zijn te vinden in de reisverslagen. Er zijn verslagen waar alleen Marc en ik reizen maar ook verslagen waar we met de kinderen samen Reizen.

Actief sinds 04 Sept. 2009
Totaal aantal bezoekers 232025