Santiago - Mendoza - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Santiago - Mendoza - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Santiago - Mendoza

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

06 December 2014 | Argentinië, Mendoza

Gisteren avond zijn wij met de nachtbus vertrokken van Santiago naar Mendoza. Deze route ging via de Andes en ging zoals gepland: slecht /
niet geslapen en een moeizame (2 uur durende ) grensovergang. Gelukkig kregen we om 6 uur bij het hotel we een tijdelijke kamer, omdat onze kamer nog niet klaar was, zodat we nog even konden slapen. Goede geregeld door het Sheraton. Nadat we zijn opgestaan hebben we een ontbijt genomen en met de kinderen geskyped. Anouk was weer thuis van haar Londen reis en hebben we ook weer live gezien en gesproken. Toen we in de lobby aankwamen zagen we in eens een heel nederlands team lopen. Toen we even later op het informatiebord gingen kijken zagen we dat het ons Nederlandse dames hockeyteam was dat we waren tegen gekomen. We hebben een paar daarvan gesproken en hoorde dat ze door waren naar de kwart finalen en morgenavond moeten spelen om 19:00 uur, Argentijnse tijd. Daarna zijn we Mendoza in gegaan. We hebben een Hop on / hop-off bus genomen. Dit is ons goed bevallen in Santiago en leek ons het makkelijkste om hier ook te doen. We hebben weer veel gezien en zijn weer veel wijzer geworden. Na de bus reis zijn we nog wat gaan drinken en hebben de kinderen gevraagd hoe het was en of oma nog aan de envelop had gedacht. Het is tenslotte vandaag snterklaasdag maar wij zijn net thuis. We hebben dus een geheime speurtocht in huis uitgezet voor dat we gingen en de kinderen hebben de eerste aanwijzing gekregen van oma. De kinderen hebben na ruim een uur eindelijk laten weten dat ze de aanwijzing hadden gevolgd en dus ook de cadeaus. Dit hadden ze niet verwacht en was dus ook een geslaagde speurtocht. Daarna zijn we nog even naar het zwembad gegaan en heerlijk gezwommen en in de zon gezeten. Om 8 uur hadden we gereserveerd dus moesten we nog even omkleden. Na het eten zijn we weer naar het hotel gegaan en was het weer tijd om te gaan slapen.

• 06 December 2014 - 21:50

Annemarije:

Ziet er mooi uit allemaal! Leuke foto's hoor. Geniet er nog van samen. Groeten van KeesJan en Annemarije

• 06 December 2014 - 23:36

Jos:

Lekker even bijkomen daar met die temperaturen en prachtige omgeving. En dan ook de Nederlandse hockeydames nog tegenkomen, het kan niet op!