Marathon - Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Marathon - Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Marathon - Key West

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

18 Juli 2012 | Verenigde Staten, Key West

Na een lekker rustige nacht zijn we vanmorgen om 9 uur opgestaan . We hebben zelf onze boterham gesmeerd vandaag want er was wel iets in de buurt voor breakfast maar de persoon die de zaak runt gaat open als hij er zin in heeft. Die gok gaan we niet aan en hebben gisteren maar een half brood gehaald voor dat we terug reden. Na het ontbijt hebben we de koffers weer in de auto gezet en zijn we naar Key West gereden. We hoeven nog maar anderhalf uur te rijden dus we zijn er zo. Nadat we de 7 Miles bridge over zijn gegaan komen er nog diverse kleine key's voordat we eindelijk in Key West waren. Nu was het nog een rechte weg en 1 keer links afslaan naar Duvalstreet, the Southernmost Hotel. We blijven hier 2 dagen. De kamer was al schoongemaakt dus we konden al naar onze kamer. We hebben de koffers uitgepakt en onze zwemkleding aan gedaan. Er zijn 3 zwembaden. 1 klein bad dat direct bij de receptie ligt. 1 vlak bij ons maar is alleen voor boven de 18 jaar. En 1 bij het strand. We zijn naar het zwembad gegaan bij het strand. Ook omdat dit het grotere bad was. We hebben er ongeveer 3 uur gezwommen en toen werd het weer donker buiten en begon het te rommelen. Op een gegeven moment moesten we uit het zwembad en is Marc even gaan sporten. Ik ben met de meiden naar het kleinere bad gegaan bij de receptie en heb daar samen met ze aan de bar gezeten. We hebben gratis wifi dus heb ik weer even wat foto's toegevoegd van Disney. Morgen ga ik hier mee verder. Het bleef regenen en rommelen dus zijn we terug gegaan na de kamer. Zwemmen zat er niet meer in. Toen we net teug waren kwam Marc ook net terug. Nadat hij gedouchte had was het weer bijna droog. Het was happy hour in de bar en we zijn een cocktail voor $3,00 per stuk gaan drinken. Anouk had een alcohol vrije. Daarna zijn we naar Mallory Square, eind van Duval street, gelopen om de zonsondergang te gaan bekijken. Dit was erg mooi en het was er helemaal niet zo heel druk. Binnen 10 minuten zie je de zon gewoon verdwijnen in de zee. Geweldig gezicht. Toen hebben we nog naar wat artiesten op de boulevard gekeken en zijn we in Duvalstreet terug gelopen langs de winkeltjes. We hebben nog even wat gedronken bij Willie T's. Een restaurant / bar met live muziek. De kinderen hebben daar nog computerspelletjes gedaan. Toen zijn we terug gelopen naar het hotel en was het weer bedtijd. Morgen willen we naar Southernmost point. Het uiterste punt van Key West. Slaap lekker en tot morgen.

• 18 Juli 2012 - 11:58

Ineke Hopman:

hallo allemaal

Wat leuk om van jullie reacties te ontvangen. Ik ben nu eindelijk in de gelegenheid om te reageren naar jullie. Wat een boffers zijn jullie! mooi weer en schitterende ondernemingen, dat vergeten Anouk en Esmée nooit meer. Met mij gaat het uitstekend, de laatste dagen voor Santiago zijn aangebroken. Volgende week maandag komen we daar aan. De 25ste is de naamdag van St Jacobus en dan is er feest in de stad, daar moeten we natuurlijk bij zijn! Dan lopen we nog 4 dagen naar Finisterra en verbranden dan een van onze kledingstukken die we gedragen hebben tijdens het lopen. Ben (mijn man) is nu ook hier en hij loopt de laatste 200 km met mij mee. Gerrit, mijn loopmaatje van Frankrijk ben ik ook weer tegen gekomen en samen met Rafael, een Italiaan vormen we weer een loopgroepje. We hebben het heel gezellig samen. Morgen ben ik 100 dagen van huis en zal weer erg moeten wennen als ik weer terug ben. Ik ben hier zo´n vrijheid gewend in een prachtige omgeving met allemaal leuke mensen om me heen, het voelt dan ook een beetje dubbel. Ik begrijp dat jullie prachtige reis er over een aantal dagen ook weer op zit en dat is natuurlijk niet fijn. Maar het kan niet altijd zo zijn he. We zien elkaar over een aantal weken weer en zijn een enorme ervaring rijker. Geniet nog van de dagen die jullie daar hebben.

Lieve groetjes, Ineke