Disney Animal Kingdom - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Disney Animal Kingdom - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Disney Animal Kingdom

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

14 Juli 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Nadat we hadden uitgeslapen, zijn we na het ontbijt, om 11 uur naar het Animal Kingdom gegaan. Het was redelijk druk en we hebben eerst de geliefde attracties gedaan. Dinosaur, een wagen die terug in de tijd gaat, een soort achtbaan auto. Expedition Everest, voor- en achteruit rijdende achtbaan door de mount Everest. Hebben we daarna nog een fastpass voor gehaald om die tussen 5:00 - 6:00 uur nogmaals te doen. Helaas konden we opdat moment niet in de Kali River rapids. Dit is net zoiets als de phyrana in de Efteling alleen zit je met 12 mensen in een boot en je komt er drijfnat uit. We hebben hier later ook nog fastpassen voor gehaald omdat we een uur moesten wachten voor we nieuwe konden halen. We hebben ook 2 hele mooie musicals gezien. Finding Nemo en festival of the lion king. Om 7 uur zijn we weer het park uitgegaan en hebben we lekker thuis de Bbq aangezet. Voor en na het eten zijn Marc en de kinderen nog even gaan zwemmen. Daarna lekker slapen. Tot morgen. Onze laatste dag in de villa.

• 15 Juli 2012 - 13:38

Ries Git Rens:

Hallo Familie,
    Leuk om te lezen dat alles goed en leuk is. Ik hoop dt je vinger meevalt.
    We zijn benieuwd naar de foto's. Ma is net na 4-en opgestegen en om iets na half 6 zat ze weer in NL met Theo en Ria aan de koffie in e'hoven.

Nog veel plezier en tot snel.
    Groetjes aan Mark en de Kids. Groeten uit Italie.
    BRR

Marc en Sandra

Regelmatig gaan we verre reizen maken. Daar maken we dan verslagen van. Deze zijn te vinden in de reisverslagen. Er zijn verslagen waar alleen Marc en ik reizen maar ook verslagen waar we met de kinderen samen Reizen.

Actief sinds 04 Sept. 2009
Totaal aantal bezoekers 232035