Typhoon Lagoon waterpark - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Typhoon Lagoon waterpark - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Typhoon Lagoon waterpark

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

14 Juli 2012 | Verenigde Staten, Orlando

De zon schijn vandaag weer goed en het blijft ook de hele dag droog. We gaan dus naar een van de waterparken van Disney. na het ontbijt hebben we alle spullen gepakt en zijn op weg gegaan. Het was er nog niet druk dus was ook nog volop plaats. Toen we binnen kwamen zagen we gelijk een heel groot bad. Iedere 80 seconden werd er een soort sunamie golf stoot gegeven aan het eind van het bad. Dat leverde een golf op van 2 meter hoog. Esmée en ik bleven vaak aan het einde staan. Dan kreeg je nog wel wat van de golf mee maar je werd niet omgeblazen. Verder waren er veel water glijbanen en een echt zoutwaterrif. Hier kon je snorkelen tussen de haaien en vissen. Was erg leuk om te doen. We zijn ook nog naar de lazy river gegaan. En toen was het echt vrijdag de 13de voor mij. Mijn wijsvinger sloeg helemaal dubbel en heeft me nu een flinke gekeusde vinger/hand op geleverd. Helaas maar dat gaat wel weer over. Na het zwemmen zijn we naar huis gegaan en heb ik gekookt. Na het eten zijn we nog naar Downtown Disney geweest. We zijn nog even naar Disney Quest geweest en hebben nog het andere deel van de straat langs de winkels doorgelopen.
Daarna weer naar huis en lekker slapen.
Morgen gaan we naar Animal Kingdom.
Tot morgen

Marc en Sandra

Regelmatig gaan we verre reizen maken. Daar maken we dan verslagen van. Deze zijn te vinden in de reisverslagen. Er zijn verslagen waar alleen Marc en ik reizen maar ook verslagen waar we met de kinderen samen Reizen.

Actief sinds 04 Sept. 2009
Totaal aantal bezoekers 232014