Port Orléans - Studio's - Arlene's villa - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Port Orléans - Studio's - Arlene's villa - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Port Orléans - Studio's - Arlene's villa

Door: Sandra en Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

10 Juli 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag hebben we alles weer ingepakt en zijn we naar de Disney Hollywood studio's gereden. Dit park heeft vandaag haar Magic Horus en is voor gasten tot 01:00 uur open. Je hebt hier als grote hoogte punt de Tower of terror en de Rocking Rollecoaster. We zijn in beide geweest. De een in de ochtend en de andere pas 's-avonds. Het was weer erg warm en we waren blij dat sommige attracties binnen waren. Zo niet dan gingen we vaak via de winkeltjes of restaurantjes weer naar iets toe. Rond 16:00 uur zijn we naar onze vakantie villa gereden. Hier zijn we tot 16 juli. We hebben allemaal een thema kamer. Esmée de Mickey en Minni kamer. Anouk heeft de Epcot flower and garden festival slaapkamer en wij slapen in de Cinderella castle slaapkamer. Het is heel leuk want van het thema hangen er ook grote schilderijen en pluche poppen of beeldjes. Ook heeft iedere kamer een tv met dvd in het thema. Er is ook nog een Winnie the Pooh kamer maar gaan we niet gebruiken. Nadat de kinderen even een duik in het zwembadje hebben genomen zijn we weer terug gereden naar de studio's. Na 11 uur was het alleen nog voor gasten en zijn we eindelijk ook nog in de toy story attractie geweest. Deze had de hele dag een wachttijd van ruim 2 uur. Nu hebben we maar een half uur moeten wachten. Esmée was erg moe en heb ik lekker in bed gelegd. Marc en Anouk hebben nog even in het zwembad gelegen. Toen was het toch echt tijd om naar bed te gaan. Morgen nemen we een rustdag. Lekker uitslapen. C.U. Tomorrow