Port Orleans - Magic Kingdom - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu Port Orleans - Magic Kingdom - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marc en Sandra Bouwman - WaarBenJij.nu

Port Orleans - Magic Kingdom

Door: Sandra en Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc en Sandra

09 Juli 2012 | Verenigde Staten, Orlando

We hebben geen wekker gezet gisteren dus zijn we lekker blijven liggen. Het was gisteren laat en zou vanavond ook worden. We zijn vandaag terug gegaan naar het Magic Kingdom geweest. De top attracties, die we zeker wilde zien omdat deze niet of andrs waren dan in Disneyland, waren Splash mountain (boomstam in water attractie), Space Mountain, Big Thunder Mountain, Winnie de Poo, Mickeys Philar Magic (4D film). We zijn rond 3 uur even naar het hotel gegaan. Lekker afgekoeld in het zwembad en Rond 6 uur weer terug. Maar toen we weg wilde gaan viel de regen er met bakken uit. Dus we in wel gegaan maar hebbe even de shop bij het hotel bezocht. Toen het weer droog was hebben we weer de Monorail genomen naar het park. We zijn tot kwart voor 1 gebleven. Daarna zijn we lekke maar bed gegaan. Morgen gaan we naar de studio's. Slaap lekker en tot morgen

• 09 Juli 2012 - 07:27

Frans:

wat een leuke vakantie en mooie verhalen
    geniet er maar lekker van
    groetjes
    Frans

Marc en Sandra

Regelmatig gaan we verre reizen maken. Daar maken we dan verslagen van. Deze zijn te vinden in de reisverslagen. Er zijn verslagen waar alleen Marc en ik reizen maar ook verslagen waar we met de kinderen samen Reizen.

Actief sinds 04 Sept. 2009
Totaal aantal bezoekers 232053